Via Laurea

Klientų užklausų gavimas ir administravimas

  • Elektroninio pašto šliuzo, tinklalapio integracijos formų bei įskiepių pagalba gaukite esamų ar potencialių klientų užklausas tiesiai į sistemą.
  • Transformuokite užklausas į užduotis, priskirkite už jų atlikimą ar koordinavimą atsakingus asmenis.
  • Žymėkite laiką bei etapus, reikalingus užklausose aprašytų problemų atlikimui.
  • Priskirkite asmenų grupes ar konkrečius asmenis, kurie gali matyti su užklausa susijusią informaciją ir dalyvauti jos sprendimo procese.
  • Bendraukite su užklausą atsiuntusiu asmeniu, prijunkite į susirašinėjimą kitus.
  • Saugokite visą bendravimo, sprendimų vykdymo istoriją bei susijusius failus vienoje vietoje.
© 2014 | Visos teisės saugomos | Via laurea