Via Laurea

Klientų užklausų gavimas ir administravimas

  • Skaityti 4386 kartai
Odoo verslo valdymo sistema leidžia gerokai supaprastinti ir pagreitinti klientų aptarnavimą bei užsakymų priėmimą el. paštu. Visus el. paštu ar iš internetinės svetainės užklausos formos gaunamus klientų paklausimus nukreipkite į Odoo VVS, kad šie iš karto pasiektų atsakingus asmenis.

Priklausomai nuo jūsų verslo pobūdžio, iš klientų gaunamos užklausos gali būti identifikuojamos kaip potencialios pardavimo galimybės, užsakymai ar pranešimai apie problemas, užduotys vykdomame projekte, gautos sąskaitos...

apklausosPagrindinės funkcijos/galimybės:
  • Užklausų priėmimas tiesiai į sistemą, - elektroninio pašto šliuzo, tinklalapio integracijos formų bei įskiepių pagalba gaukite esamų ar potencialių klientų užklausas tiesiai į sistemą;
  • Užklausų administravimas, - transformuokite užklausas į užduotis, priskirkite už jų atlikimą ar koordinavimą atsakingus asmenis;
  • Įvykių/veiksmų registravimas, - žymėkite laiką bei etapus, reikalingus užklausose aprašytų problemų atlikimui;
  • Teisių sistema, - priskirkite asmenų grupes ar konkrečius asmenis, kurie gali matyti su užklausa susijusią informaciją ir dalyvauti jos sprendimo procese;
  • Bendrinimas, - bendraukite su užklausą atsiuntusiu asmeniu, prijunkite į susirašinėjimą kitus;
  • Istorija, - saugokite visą bendravimo, sprendimų vykdymo istoriją bei susijusius failus vienoje vietoje.
© 2017 | Visos teisės saugomos | Via laurea