Via Laurea
Internetinės parduotuvės kūrimas

Internetinės parduotuvės kūrimas

Pats pirmas 2008 m. įsteigtos IT bendrovės „Via Laurea“ užsakymas buvo internetinės parduotuvės kūrimas. Galime pasidžiaugti, kad pavyko įgyvendinti visus užsakovo lūkesčius ir ši parduotuvė sėkmingai veikia iki šiol. Nuo tada sukūrėme dešimtis įvairiausio sudėtingumo ir funkcionalumo elektroninių parduotuvių, įgavome didžiulės patirties.

Planuojantys plėsti savo veiklą internetinėje erdvėje paprastai turi strategiją ir viziją, tačiau mes taip pat galime padėti rasti atsakymus į daugelį rūpimų klausimų: nuo ko pradėti verslą internete, kaip veikia mokėjimų sistemos, kokie galimi transportavimo variantai, kokias jungtis rinktis, kokia yra konkurencinė aplinka tam tikroje srityje, kaip reklamuotis internete, kokios laukia sąnaudos priežiūrai, kokie reikalingi serveriai ir t.t.

Didžiulis mūsų privalumas yra tai, kad šiam darbui naudojame net kelis skirtingus profesionalius atviro kodo elektroninės prekybos įrankius: „OpenCart“, „PrestaShop“, „HikaShop“, „VirtueMart“. Kai kuriuos integruojame į vieną populiarausių ir lanksčiausių platformų „Joomla!“. Toks pasirinkimas neatsitiktinis. Šie elektroninės prekybos varikliukai jau yra patikrinti laiko ir milijonų naudotojų visame pasaulyje, o savo populiarumo dėka turi tūkstančius papildinių. Jų lankstumas leidžia įgyvendinti pačius įvairiausius prekybos modelius: nuo paprastų krepšelio funkcijų straipsniuose, iki sudėtingų nuolaidų sprendimų, partnerystės programų, jungčių su bankais, buhalterinėmis programomis, prekių tiekėjais, sandėliais, socialiniais tinklais, atsiskaitymais kreditinėmis kortelėmis per Paypal, WorldPay, Moneybookers, 2Checkout..., „Multi vendor“ bei B2B sprendimų.
Dar vienas labai svarbus argumentas atvirojo kodo turinio valdymo sistemų naudai – nepriklausomybė. Kiekvienas verslininkas sutiks, kad viena svarbiausių strategijų versle - nebūti priklausomu nuo vieno tiekėjo. Visi mūsų sprendimai, atliekami naudojant vienus populiariausių pasaulyje įrankių, suteikia mūsų klientams būtent tokią nepriklausomybę. Į mus dažnai kreipiasi įmonės, norėdamos atnaujinti savo seną svetainę, atlikti papildymo ir panašius darbus, nes jų kūrėjas išvažiavo, dingo, užsiprašė neadekvataus atlygio... Jei svetainė ar elektroninė parduotuvė kurta žinomos atviro kodo TVS (turinio valdymo sistema) pagrindu, tai jokių problemų nėra, o priešingu atveju greičiau, pigiau ir patikimiau yra svetainę perkurti iš naujo.

odoo vvs verslo valdymo sistema klaipeda programavimasĮ e. prekybą žiūrintiems rimčiau, turime ir dar rimtesnį sprendimą – galime įdiegti verslo valdymo sistema (ERP) „Odoo“ su elektroninės prekybos eCommerce moduliu. Rezultate turėtumėte vieningą išbaigtą e. komercijos sistemą – el. parduotuvę su sandėlio valdymu, pirkimų ir pardavimų valdymu, CRM (ryšių su klientais valdymas), apskaitos valdymu, e-rinkodaros įrankiais ir daugybe kitų funkcijų. Na, o jei prekiaujate ne tik internetu – sistema leidžia priimti užsakymus ir telefonu ar tiesiog pardavimo vietoje, esant poreikiui net su POS sistema. Beliks tik turėti prekių ir jas parduodančų darbuotojų. Odoo yra viena iš pasaulyje populiariausių verslo valdymo sistemų, taip pat paremta atviruoju kodu. Plačiau apie jos galimybes galite sužinoti čia bei oficialioje svetainėje odoo.com. Jei el. parduotuvę jau turite, ją taip pat galime integruoti į Odoo, kad turėtumėte visus minėtus privalumus.

Džiaugiamės, kad kurdami savo klientams internetinės prekybos sprendimus su viena ar kita atviro kodo platforma, galime garantuoti pačią aukščiausią kokybę ir patikimumą už protingą kainą. Užpildykite trumpą užklausos formuliarą ir gaukite preliminarų kainos pasiūlymą.


Pavyzdys, kaip vykdoma internetinė prekyba, įsidiegus Odoo eCommerce:

  • Į Odoo sistemą sukeliate prekes - suvedate aprašymus, pavadinimus, nuotraukas, papildomus atributus, nustatote kainą.
  • Jei prekiaujate prekėmis iš sandėlio ar kelių sandėlių, kiekvienai prekei, identifikuojamai pagal unikalų numerį ar barkodą, priskiriate vietą sandėlyje - pvz., sandėlį, eilę, lentyną, stalčių. Pačioje pradžioje prekės į sandėlį „atsigula“ Odoo sistemoje suvedus jų kiekius po inventorizacijos, o vėliau – kaskart pajamuojant pirkimo sąskaitas. Prekių kiekis gali būti rodomas ir el. parduotuvėje, o kas svarbiausia - jis visada bus tikslus!
  • Klientas išsirinktas prekes užsisako kaip bet kurioje kitoje el. parduotuvėje - deda į virtualų krepšelį, suveda savo kontaktinius duomenis, pasirenka norimą mokėjimo ir pristatymo būdą.
  • Jei klientas perka pirmą kartą, Odoo sistemoje sukuriamas naujas vartotojas - išsaugomi kontaktiniai duomenys, užsakymo informacija. Jei perka ne pirmą kartą - naujasis užsakymas priskiriamas tam pačiam vartotojui.
  • Jei klientas užsakymą apmokėjo iškart (pvz., per internetinę bankininkystę ar Paypal), toks užsakymas Odoo sistemoje rodomas kaip apmokėtas ir patvirtintas užsakymas bei jam iškart automatiškai irašoma sąskaita faktūra (tačiau galima nustatyti, kad būtų išrašoma rankiniu būdu).
  • Jei klientas pasirinko ne automatinį apmokėjimą (pvz., atsiskaitymą grynaisiais kurjeriui arba atsiimant prekę parduotuvėje), sąskaita faktūra taip pat gali išsirašytų automatiškai arba tik administratoriui patvirtinus užsakymą.
  • Išrašius sąskaitą faktūrą, ji automatiškai išsiunčiama klientui pdf formatu bei taip pat rodoma jo paskyroje el. parduotuvėje, iš kur ją taip pat galima atsisiųsti pdf formatu.
  • Užsakytos prekės iš sandėlio rezervuojamos klientui. 
  • Vadybininkas ar sandėlininkas sistemoje mato užsakymus, kuriuos reikia supakuoti - gali atsispausdinti arba žiūrėti kompiuterio ar planšetės ekrane prekių surinkimo (Pick list, angl.) sąrašus, kurių kiekviename nurodytas klientas ir jo užsakytų prekių sąrašas - prekių pavadinimai, kiekiai, brūkšniniai kodai ir prekės lokacija sandėlyje. Dirbant moderniai, renkamas prekes galima skenuoti barkodų skaitytuvu.
  • Surinkus prekes pakavimui, atžymima sistemoje, jos patenka į pakavimo zoną. Gali būti atspausdinamas pakavimo sąrašas (Packing list, angl.).
  • Prekės supakuojamos, perduodamos kurjeriui arba kelintui, jei pats atsiima, ir atžymimos Odoo sistemoje, kaip išvežtos.
  • Užsakymo vykdymo būsenos pasikeitimai automatiškai atvaizduojami pirkėjo el. parduotuvės paskyroje.
  • Bet kuris darbuotojas visada mato bet kurio pirkėjo duomenis, jo užsakymų istoriją. Gali rašyti pastabas, fiksuoti telefoninių pokalbių santraukas. Kiekvienas susirašinėjimas el. paštu taip pat matysis kliento istorijoje. Darbuotojai taip pat gali matyti kiekvienos prekės kiekius, prekių pardavimo istoriją - kas kada už kiek pirko, kiek yra laisvų sandėlyje, kiek rezervuotų klientams, kiek jau užsakyta iš tiekėjo ir kiek dar trūksta.
Žinoma, čia išvardintos tik pagrindinės funkcijos - privalumų yra žymiai daugiau.
© 2017 | Visos teisės saugomos | Via laurea